Hoe zorgen we ervoor dat meer fietsers parkeren onder de bieb?

De stalling als voorportaal van de bieb.

Fietsers parkeren het liefst op de stoep voor de deur. Dan zorg je ervoor dat de stalling op de stoep voor de bdeur komt te liggen. Hoe? Door een gat in het plein te maken met een trap voor de fiets en een de voetganger. En richt het plein in als verblijfsplek.

626 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Frank Spoek plaatste dit idee  ·   ·  Beheerder →

50 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Anoniem schreef  · 

wat jammer dat de stemronde al gesloten is, hoop toch dat dit goede idee doorgang kan vinden.
    heel veel succes . marianne. kanoopijburg.nl

• Jan Bosma schreef  · 

Prachtig plan maar erg kostbaar. De Gemeente heeft blijkbaar geen geld om de oude brug en de "tijdelijke" loopbrug parallel aan de kade weg te halen, laat staan dat er geld zou zijn voor dit plan. Misschien iets voor betere economische tijden?

• Anoniem schreef  · 

looool rageer en stem je nou serieus op je zelf... Hopelijk word je gediskwalificeerd, jij verdient niet om te winnen

• Anoniem schreef  · 

Mooi plan, alleen dient in de omgeving handhaving plaats te vinden van het verbod 'fietsen niet geplaatst op de daartoe bestemde plekken worden verwijderd' !

• Anoniem schreef  · 

Mooi plan, en het zou mij ook helpen als de bieb dan binnendoor, vanuit de fietsenstalling bereikbaar zou zijn. En mogelijk ook het conservatorium. Twee vliegen in 1 klap! Dat scheelt weer naar buiten lopen!

• Anoniem schreef  · 

Mooi, doeltreffend, passend, functioneel

• Anoniem schreef  · 

Goed voorstel.
    Functioneel.
    Maken gebruik van de ruimtes en de mogelijkheden.

← Vorige 1 3

Feedback en Kennisbank